tisdag 12 april 2011

2,5 kg

Hemma igen från en blöt mäskning. 2,5 kg boilies åkte i. Denna gången kan man ju hoppas att sothönsen hålls i schack och slutar gapa över mitt mäsk. Om inget annat så kan man hoppas dem föräter sig eller sätter en bulle i halsen :-) Alla döda sothöns är bra sothöns som man säger.
Såg aktivitet i form av en baddare som vakade och hoppade ett antal gånger mitt i trädraden innan jag åkte hem. Tror han kollade in vad jag höll på med och sen simmade han för att hämta sina polare inför skrovmålet.
Tråkiga är att jag antagligen kommer få fiska med monster crab under mitt pass. Fortfarande inga nyheter från Kevin om mina Trigga. Fixar dem inte det till mitt premiär pass nästa torsdag så skiter jag i o handla av dem något mer. Då blir det CC moore nästa år. Dem får sina beten i tid i alla fall!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar