tisdag 20 september 2011

Riggar


Har beställt hem mer Korda N-Trap soft i 30lb. Har testat detta fin fina tafs material några pass nu och jag är hel nöjd. Mina dagar med soft braid till boilie fiske är gone baby gone. Kommer endast använda braid till mitt fiske med partiklar (vilket ej är ofta, är man boilieluder så är man). Valde att beställa hem en 20 kaptor kurv shank i strl 4 oxå. Ska ge dessa en ärlig chans oxå under nästa boilietvätt. Kommer knyta dem Blowback style och se om detta är effektivare än mina andra riggar.
Sylvassa 
Nåväl, innan nästa pass får jag ge mig ut med en snäll kompadre och min dotter för att se till att några fjälliga soldater får ett bättre hem :-)

1 kommentar:

  1. Jepp det närmar sig oktober med stormsteg.
    Vi får höras vid om dag osv.
    Nu 1-2 okt är ja fri.
    Lörd 8 okt ska jag iväg på nöje,Gustavsson
    Sönd 9 okt är jag fri.
    15-16 okt är jag med fri.

    SvaraRadera