söndag 2 oktober 2011

Livräddning & Gunk

Var ute igår och räddade livet på några Fjälliga framtida krigare :-) Följeslagare Peter och min dotter Mathilda hade en underbar dag i solen bakom våra flöten. Nästa gång blir det nog övernattning och lite ny taktik. Bottenmete ska provas då.
Sen måste jag även berätta om Gunk.
Beställde dessa i torsdags från Piscari.se och hämta ut dem i helgen från mitt ombud. Dem ser otroligt heta ut.
Jag valde Hot Krill som är fylld med chili flakes och Potent Bloodworm som kryllar av bloodworms.
Kommer använda dessa juicer i min stickmix hädanefter. Ska bara köpa hem lite bloodworm mix från Giganten oxå så jag har den i min arsenal med, har ju redan deras Krill mix :-)
Så tveka inte utan köp på er några liter av The Gunk ni med :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar