måndag 4 oktober 2010

Lite tankar

Börjar bli mörkt snabbt som attans nu på kvällarna. Kallt som attans oxå.
Har bestämt mig för att förmäska med 3 kilo boilies nästa måndag och 3 nya kilon på onsdag innan
mitt tilltänkta pass på fredagen. Hoppas på att platsen kommer vara ledig oxå när man kommer dit på
fredag eftermiddag. Det hela hänger på om barnens mormor kan komma när jag slutar jobb.
I så fall kan jag vara framme vid 16-16.30 tiden och då får man hoppas att ingen annan hunnit dit :-)
Kommer sikta in mig på rotvältan då jag ska försöka daska ut ett spö mot trädraden. Ska bli kul och se om detta går. Gäller ju även att axeln är back on track. Annars kanske mer än spötoppen lossnar ;-)
Sen får man hoppas att man kan få en liten Oktober karp på besök. Men helst en stor :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar