torsdag 4 november 2010

Sjukdom

Usch. Varit sjuk i några dagar nu. Skulle behövt kunna träna mer så min axel hade blivit lite mer okej till nästa pass. Hoppas på tillfriskning snart så man kan träna lite igen. Sen blir det en lite nätt mäskning nästa onsdag och fredag för att följas av lite spöböjj på lördagen ;-) Ska väl upp en karp ur Östra denna november månaden eller?? Jag hoppas det i alla fall. Har beställt ytterligare 10 kg monster crab och jag tror jag kommer beställa 10 till. Dem ska utgå helt och därför får man väl passa på att handla på sig. Vet ju hur lång tid det tog innan man fick sina beten detta året så nästa ska jag vara förbered :-)

1 kommentar:

  1. Är det DD Bait Monster Crab du ska beställa 10-20 kg av?
    På sportfiskepoolen?
    Och vad har de för pris på mängden 10-20 kg?
    Såg 1 kg där kostar 159 kr.

    SvaraRadera